lørdag 8. september 2012

Vridd hals

Pinner nr. 10. Jeg gjentar, pinner nr. 10.



Tier'n og jeg er ikke så gode venner. Vi møtes ikke så ofte. Forholdet føles unaturlig.


En gang i blant må vi likevel møtes.



Vi kommer oss gjennom møtene på relativt kort tid. Møtene med tier'n er takknemmelige sånn sett.


Ferdigbadet med tydelig hullmønster

Nå blir det lenge til neste møte, heldigvis.


Oppskrift: Pickles' Twist your neck warmer
Garn: Abuelita tjukk merino
Pinner nr: 10(...)


...men mottakeren var i alle fall fornøyd!

Vero

4 kommentarer:

  1. Been there done that. Pinne 10 er skikkelig morsomt for hender og fingre... Nei!
    Men halsen er fin da! Det er jo en trøst! Liker fargen på denne! Så mye at jeg nesten får lyst å strikke en ny! :-P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er god og myk! Fargen er fin, enig i det. Skulle egentlig strikke en vest til meg selv i det garnet, men rakk opp. Jeg kler ikke vest ;) Liker at det ikke er glans i garnet.

      Slett
  2. mottakeren elsker den!

    SvarSlett